Reclaim your sanity

12 06 2009

Sydsvenskan rapporterar idag om hur boende i Västra Hamnen i Malmö bävar inför nästa ”folkfest” arrangerat av avgrundsvänstern. Senast var det ockupationslekar i Lund. Innan dess Stoppa matchen. Det verkar helt enkelt vara riktigt tråkigt på dagarna för de svartklädda ge-mig-pengar-för-jag-pluggar-internationell-migration-och-etniska-relationer-studenterna (det finns verkligen något som heter så…) och de många ge-mig-pengar-för-jag-känner-inte-för-att-jobba-arbetslösa.

Den här gången står däremot någon emot. De boende i området har heroiskt nog bildat ett medborgargarde för att försvara sina hem mot inkräktarna. Historiskt sett har det visat sig gång på gång att polisen inte vågar göra sitt jobb på de här manifestationerna (t.ex. då judar blev attackerade av militanta islamister mitt i Malmö) så det är inte konstigt att vettiga människor tar saken i egna händer.

Till vänsterpacket säger vi som vanligt: Dra åt helvete. Vi kommer inte sakna er. Alls.

C.

Update: Mer på Sydsvenskan om heta känslor..


Åtgärder

Information

5 responses

12 06 2009
Anders @ ungsvensk.se

Underbart skrivet!

12 06 2009
konstantmagasin

Tack, Anders. För övrigt tycker vi minst lika illa om Sverigedemokrater.

C.

13 06 2009
Josef Boberg

Det krävs ALLTID två parter för att hålla ett krig vid liv…

13 06 2009
konstantmagasin

@Josef, men det kan ibland vara den ena sidan som har moralen på sin sida. Eller var det fel att t.ex. stoppa Nazi-Tyskland under andra världskriget?

Rätten att försvara sitt hem och sitt liv är fundamental.

C.

13 06 2009
Josef Boberg

Javisst… – jag har ej påstått något annat.

Jag ordade om att: ”Det krävs ALLTID två parter för att hålla ett krig vid liv…” – av det enkla skälet att så många missar just det fundamentala, tyvärr tyvärr…😥

Kommentera

